Vizija
Mąstanti, auganti, įtraukianti, kiekvieno mokinio poreikius atliepianti mokykla.
Misija
Teikti kokybišką, šiuolaikinio gyvenimo kompetencijomis grįstą pradinį ugdymą.
Nuostatos:
Kiekvienas žmogus yra vertybė, savo ateities ir laisvės kūrėjas.
Kiekvieno laisvė veikti.
tai ir jo atsakomybė už savo veiksmus ir poelgius.
Kiekvienas žmogus yra ir mokytojas, ir mokinys.
Vertybės:
Bendrosios vertybės. Mokyklos mokytojai, tėvai, mokiniai pripažįsta mokykloje puoselėjamas vertybes ir jomis grindžia bendravimą su mokykla. Bendruomenėje priimtos taisyklės ir susitarimai yra kiekvieno bendruomenės nario garbės ir atsakomybės prieš kitus pareiga.
Iniciatyvumas. Mokyklos bendruomenės nariai prisiima lyderio atsakomybę: jie pasirengę naujiems iššūkiams, inicijuoja pokyčius, ieško naujovių ir mokosi jas taikyti. Visi kartu siekia, kad mokykla taptų naujų idėjų, kokybiško ugdymo ir draugystės židiniu.
Profesionalumas. Mokytojai atviri naujovėms, ugdymo procese taiko šiuolaikines technologijas: nuolat tobulina ir atnaujina profesines žinias. Darbą su mokiniais, jų tėvais ir bendradarbiais grindžia atsakomybe, pasitikėjimu ir abipusiu supratimu bei pagarba.
Atsakingumas. Kiekvienas suaugęs mokyklos bendruomenės narys yra atsakingas už mokyklos sėkmę, todėl prisiima atsakomybę už mokyklos darbo rezultatus, palaiko ir paremia mokyklos iniciatyvas, laikosi duoto žodžio, veikia kaip darni komanda, priima kritiką ir į ją reaguoja.
Mokyklos strateginiai tikslai ir uždaviniai
1. Tapti mokykla, kurioje individualią pažangą daro kiekvienas:
1.1. užtikrinti įtraukiojo ugdymo procesus, individualios sėkmės patirtis;
1.2. užtikrinti itin gabių mokinių ugdymo proceso planavimą;
1.3. taikyti mąstymo mokyklos įrankius.
2. Tarpasmeninės ir išorinės komunikacijos kompetencijų tobulinimas:
2.1. efektyvinti mokyklos tarpasmeninę ir išorinę komunikaciją;
2.2. sudaryti galimybes lyderystei, plėtoti mentorystę;
2.3. stiprinti darbuotojų atsparumą stresinėms situacijoms.
3. Besimokančios ir bendradarbiaujančios bendruomenės auginimas ir stiprinimas:
3.1. stiprinti bendrystės, atsakomybės ir bendradarbiavimo kultūrą mokykloje;
3.2. dalyvauti įvairiuose projektuose, ieškoti naujų bendradarbiavimo galimybių;
3.3. kurti saugią, estetišką, motyvuojančią, mokinių poreikius atliepiančią mokyklos ugdymosi aplinką.