Specialiąja pedagoge mokykloje dirba
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas tiesioginiu būdu |
Darbo laikas nuotoliniu būdu |
Pietų pertrauka |
|
Kontaktinės valandos |
Nekontaktinės valandos |
|||
Pirmadienis |
8.00 - 10.00 Specialiosios pratybos |
7.00 - 8.00 16.00 - 18.00
|
|
|
Antradienis |
8.00 - 13.00 Specialiosios pratybos
13.00 – 14.00 Tėvų, mokytojų, mokinių konsultavimas
|
14.00 – 16.00 |
7.00 - 8.00 16.00 - 17.00 |
Sudarytos sąlygos pietauti darbo metu |
Trečiadienis |
|
7.00 - 8.00 16.00 - 18.00 |
||
Ketvirtadienis |
8.00 - 13.00 Specialiosios pratybos |
13.00 - 15.00 |
7.00 - 8.00 15.00 -16.00 |
Sudarytos sąlygos pietauti darbo metu |
Penktadienis |
8.00 - 12.00 Specialiosios pratybos
12.00 – 13.00 Tėvų, mokytojų, mokinių konsultavimas |
7.00 - 8.00 15.00 -18.00 |
Sudarytos sąlygos pietauti darbo metu |
Specialiojo pedagogo paslaugos
Tikslas – didinti specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių ugdymosi veiksmingumą, siekiant mokinio asmeninės pažangos.
Uždaviniai:
- nustatyti mokinių specialiuosius ugdymo(si) poreikius ir juos tenkinti;
- stiprinti mokytojų, tėvų, (globėjų, rūpintojų) gebėjimą ugdyti mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių;
- gerinti mokyklos bendruomenės narių bendravimą ir bendradarbiavimą, padedant sudaryti sąlygas palankiai specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių socialinei raidai.
Specialiojo pedagogo funkcijos:
- teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, mokymosi sunkumų, turintiems negalių;
- veda grupines ar individualias pratybas specialiojo pedagogo kabinete per lietuvių kalbos ir/ar matematikos dalykų pamokas (išimtinais atvejais, susitarus su tėvais (globėjais), mokytojais - per kitas dalykų pamokas);
- padeda įsisavinti mokomosios medžiagos turinį bei lavina sutrikusias mokinių funkcijas, atsižvelgiant į specialiųjų ugdymosi poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes bei mokymosi ypatumus;
- dalyvauja atliekant pedagoginį mokinių vertinimą, nustatant mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programai bei įvertinant mokinio pažangą mokykloje;
- pataria mokytojams, kaip pritaikyti specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones;
- konsultuoja pedagogus rengiant pritaikytas ir individualizuotas ugdymo programas;
- teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių tėvams (globėjams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese;
- šviečia mokyklos bendruomenę specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių ugdymo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų ugdymosi poreikių mokinius;
- dalyvauja mokyklos Vaiko Gerovės Komisijos ir kitų mokyklos direktoriaus sudarytų darbo grupių veikloje;
- užtikrina specialios pagalbos teikimą, kokybišką savo funkcijų vykdymą, asmens duomenų apsaugą teisės aktų nustatyta tvarka: korektišką gautų duomenų panaudojimą, turimos informacijos konfidencialumą ir specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių saugumą savo darbo metu.