Trakų pradinė mokykla

Specialusis pedagogas

Specialiąja pedagoge mokykloje dirba

Andželika Teresė Jachimovič Specialioji pedagogė

Darbo laikas

Savaitės dienos

Darbo laikas tiesioginiu būdu

Darbo laikas nuotoliniu būdu    

Pietų

pertrauka

 

Kontaktinės

valandos

Nekontaktinės

valandos  

   

Pirmadienis

8.00 - 10.00

Specialiosios pratybos

 

7.00 - 8.00

16.00 - 18.00

     

 

Antradienis

8.00 - 13.00

Specialiosios pratybos

 

13.00 – 14.00

Tėvų, mokytojų,

mokinių konsultavimas

 

14.00 – 16.00

7.00 - 8.00

16.00 - 17.00          

Sudarytos sąlygos pietauti darbo metu

Trečiadienis

 

 

7.00 - 8.00

16.00 - 18.00

 

Ketvirtadienis

8.00 - 13.00

Specialiosios pratybos

13.00 - 15.00    

7.00 - 8.00

15.00 -16.00

Sudarytos sąlygos pietauti darbo metu
Penktadienis

8.00 - 12.00

Specialiosios pratybos

 

12.00 – 13.00

Tėvų, mokytojų,

mokinių konsultavimas

 

7.00 - 8.00

15.00 -18.00

Sudarytos sąlygos pietauti darbo metu

Specialiojo pedagogo paslaugos

Tikslas – didinti specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių ugdymosi veiksmingumą, siekiant mokinio asmeninės pažangos.

Uždaviniai:

  • nustatyti mokinių specialiuosius ugdymo(si) poreikius ir juos tenkinti;
  • stiprinti mokytojų, tėvų, (globėjų, rūpintojų) gebėjimą ugdyti mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių;
  • gerinti mokyklos bendruomenės narių bendravimą ir bendradarbiavimą, padedant sudaryti sąlygas palankiai specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių socialinei raidai.

Specialiojo pedagogo funkcijos:

  • teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, mokymosi sunkumų, turintiems negalių;
  • veda grupines ar individualias pratybas specialiojo pedagogo kabinete per lietuvių kalbos ir/ar matematikos dalykų pamokas (išimtinais atvejais, susitarus su tėvais (globėjais), mokytojais - per kitas dalykų pamokas);
  • padeda įsisavinti mokomosios medžiagos turinį bei lavina sutrikusias mokinių funkcijas, atsižvelgiant į specialiųjų ugdymosi poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes bei mokymosi ypatumus;
  • dalyvauja atliekant pedagoginį mokinių vertinimą, nustatant mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programai bei įvertinant mokinio pažangą mokykloje;
  • pataria mokytojams, kaip pritaikyti specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones;
  • konsultuoja pedagogus rengiant pritaikytas ir individualizuotas ugdymo programas;
  • teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių tėvams (globėjams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese;
  • šviečia mokyklos bendruomenę specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių ugdymo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų ugdymosi poreikių mokinius;
  • dalyvauja mokyklos Vaiko Gerovės Komisijos ir kitų mokyklos direktoriaus sudarytų darbo grupių veikloje;
  • užtikrina specialios pagalbos teikimą, kokybišką savo funkcijų vykdymą, asmens duomenų apsaugą teisės aktų nustatyta tvarka: korektišką gautų duomenų panaudojimą, turimos informacijos konfidencialumą ir specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių saugumą savo darbo metu.
Atnaujinta: 2025-08-11
  • Elektroninis dienynas
  • Mokiniams
  • Tėvams
  • Mokyklos pristatymas
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.50 – 10.35
  • 4. 10.55 – 11.40
  • 5. 12.00 – 12.45
  • 6. 13.00 – 13.45
  • 7. 13.55 – 14.40